Tuesday 28 February 2012

Die ou man, die donkie en die stel saalsakke


Behalwe dat die baas nou ‘n ander naam het, hou ‘n regeringsverandering vir die armes geen verandering in nie.

‘n Lafhartige ou man is met sy donkie ‘n weiveld in. Met die eerste tekens van ‘n vyandelike mag se opmars, het die ou man hom uit sy geloof geskrik en die donkie probeer aanspoor om vinnig weg te hardloop sodat hulle nie gevange geneem word nie. Die donkie wil toe heel koppig weet:  “Sê bietjie vir my – dink jy miskien vir een oomblik die veroweraar gaan my nou skielik met twee stelle saalsakke in plaas van een opsaal?” Die ou man antwoord natuurlik toe ontkennend, waarop die donkie afhaak:  “So watter verskil gaan dit nou aan my maak wie my meester is – ek sal altyd ‘n enkele sware stel saalsakke moet dra, ongeag die naam van my baas.”