Monday 10 June 2013

Die veewagter en die verlore bulkalf

fotobron
‘n Veewagter stuur sy oë oor sy trop en besef hy moes een van sy bulkalwers iewers langs die pad verloor het. Na ‘n lang en tevergeefse soektog maak hy plegtig belofte dat hy, sodra hulle voltallig tuis kom, een van sy boklammers aan die voorvaders sal offer, ás hy dan tog net eers die veedief wat met sy bulkalf daar weg is, kan vastrek. Dis ook nie lank nie, terwyl hy steeds soekend en biddend in ‘n kloof afbeweeg, of hy sien ‘n leeu aan die voet van die heuwel besig om aan sy verlore bulkalf te vreet. Onmiddellik rig hy hom weer hemelwaarts: “Oomblikke gelede was ek nog bereid om ‘n lam te offer solank ek net die dief van my kalf kan opspoor. Na wat ek nou hier voor my sien, staan ek die bulkalf met liefde af, die beloofde lam ook, én sommer nog die teelbul daarby, solank ek self tog net heelhuids en met my lewe van hierdie dief af kan kom."