Monday 3 June 2013

Die klipspringer en die hiëna


fotobron

Die klipspringer was hoog op 'n rotslysie tussen kranse aan het wei toe ‘n hiëna, tot die dood toe honger, hom van onder gewaar. Onmoontlik vir hom om met sy bene by haar uit te kom, probeer hy toe maar met woorde:  “Jou stomme skepsel! Vir wat het jy die lieflik ruie, groene grasveld hier onder vaarwel geroep om jou lewe daar bo in die hoogtes in gevaar te stel agter 'n paar ou vaal en verdroë bossies aan? Jy soek mos nou vir niks anders nie moeilikheid daar bo – dis ook nie net baie veiliger hier onder nie, hier is sommer hope kos daarby ook!.” Nee, dankie” antwoord die klipspringertjie, “dis nie in belang van my veiligheid, my eetlus, my smaaksin óf my kosvoorkeur dat jy my afroep ondertoe nie, maar suiwer in belang van joune, jou maag en sy volgende maaltyd daarby ingereken.”

Wees altyd op die uitkyk vir raad en advies van ander wat dikwels net tot hul eie voordeel is en jou op die lange duur tot nadeel strek.