Wednesday 25 May 2011

Noodlot en die Reisiger



‘n Arbeider, moeg en uitgeput van ‘n lang dag se werk, gaan lê vlak teen die gat van ‘n baie diep put, maar is selfs te moeg om water daaruit vir homself op te trek. Net voor hy in ‘n diep slaap wegsink, kom Noodlot daar verby en wek hom met hierdie woorde: “Nee, Meneer, ek smeek jou, word tog dadelik wakker. Rol jy vannag in hierdie put en versuip, dan is ek weer die een wat blameer word en onkuldig die skuld moet dra. En so kry ek ‘n slegte naam onder julle mense. Ek weet nie wat dit is nie, maar met elke terugslag is dit ek wat bygesleep word, en dit terwyl dit julle mense se eie onnoselheid is wat telkens die oorsaak van die terugslag is.”

Ek het baie waardering vir die verteller wat in die illustrasie aan die woord is. Hierdie man het daarin geslaag om die fabels in 4 of 5 rymende lyntjies oor te vertel. Ek kry nuwe respek vir die voorgeslagte se babas as ek lees dat sy boek "Baby's Aesop" genoem is. Die boek is by hierdie internetbiblioteek te lees. Dis 'n lieflike biblioteek - knyp die tyd af en gaan snuffel.

Met dank aan Laura Gibbs en Flickr